077-9973366
 

גגות הזזה מעוצבים מזכוכית

גגות הזזה הם, למעשה, עוד כיוון אוויר בבית. אם יש לכם תא שירותים או מקלחת ללא חלון, התקנת גג בזזה במקום תהיה מתבקשת. בגג הזזה אנו עושים חור בתקרה שלכם וחושפים אותה לאוויר הפתוח. לאחר מכן אנו מתקינים גג הזזה ואוטמים את הרווח שנוצר בין הפלטה לבין שאר התקרה. בסוף אנו מוודאים שהפלטה ניתנת להזזה בקלות על ידי בקר חשמלי אשר נספק לכם. 

כיוון אוויר נוסף בבית

אם יש לכם חדר ללא חלון, שאינו חדר בטיחות כמובן, כל שכן – מלתחה, שירותים או חדר שירות אחר, גג הזזה יהיה המוצר המושלם בשבילכם להתקנה באותו החדר. גג הזזה בחדר ממועט חלונות ותאורה הוא הפתרון המושלם עבורכם ועבור יושבי ביתכם. 

התאמה לכל בית שבדקנו

החלון מתאים לכל בית אשר בדקנו וביקרנו בו. גג ההזזה נועד למעשה לעשות חלון בגגכם, על מנת שיישמש כיוון אוויר נוסף וגם חור אוורור מעולה ומשובח. גג ההזזה עשוי מפרופיל אלומיניום עמיד ויציב ויחד עמו מפלטת זכוכית מעוצבת. למי זה מתאים יותר מכל?

למי שהתקרה שלו בלגית ומחפש לעשות מזה גג הזזה זכוכיתי בעיצוב דומה.

למי שאין לו חלונות באותו חדר וזה לא חדר בטיחות והוא מבקש שיהיה בו כיוון אוויר.

למי שמעוניין לשפר את רמת האוורור בבית.

גג הזזה הוא פתרון האוורור והחשיפה לחוץ האולטימטיבי עבורכם אם לא ניתן ליישם בבית פתרונות אחרים.

התקנה ואחריות לשנים רבות

אנו מספקים התקנה למוצר ואחריות עלין. אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר במוצר האולטימטיבי לביתכם וגם במוצר אשר אנו נספק מענה אליו כל אימת שנתבקש.

הכתובת שלכם לגגות הזזה בעיצובים מיוחדים

אם אתם זקוקים לסגירות חורף בביתכם עם גג הזזה ניתן להתייעץ אתנו ולבחור בפתרון האולטימטיבי לביתכם. אנו נסייע לכם לבחור במוצר המושלם ביותר אליו, אשר יספק גם את כיוון האוויר הרצוי וגם את העיצוב הטוב ביותר האפשרי עבור הבית שלכם. ניתן להתעדכן באתר שלנו בחוצץ גגות ההזזה וגם לשאול אותנו שאלות לגבי המוצרים השונים בתחום ומידת התאמתם לביתכם. החלטתם לרכוש גג הזזה? אנו נהיה בדרך אליכם לביצוע ההתקנה!

 

מקס דור שערים | צור קשרמפת אתר | טל: 077-9973366