077-9973366
 

פאנל אלומיניום דקורטיבי

אם גם אתם מעוניינים בחידוש ושיפוץ דלתות כניסה ולא מתפשרים על פחות מפאנל אלומיניום דקורטיבי – כאן תוכלו למצוא את ההתאמה המושלמת לדלת שלכם. ניתן לקנות דלת קומפלט עם הפאנל, או לרכוש את הפאנל בנפרד להתקנה על הדלת שלכם, כולל ביצוע ההתקנה בפועל על ידי מנעולנים מטעמנו. יצוין כי אנו חנות דלתות מעוצבות, ולא שירותי מנעולנות, אך מי שקונה מאתנו יקבל גם התקנה על פי הזמנה.

פאנל אלומיניום מוזהב או כסוף על פי הזמנה

הפאנלים שלנו מגוונים מאד בעיצובים שלהם, אך ברובם מבוססים על הצבע המוזהב או הכסוף. פאנלים אלומיניום מכילים את כל מה שצריך בשביל שהבית שלכם יהיה מוגן: צילינדר חזק עם פינים צפים למניעת שכפול שקט, שכפול חוקי של המפתח ייעשה רק עם כרטיס השכפול, ומעל לכל, הרכיבים בתוך הצילינדר מצופים במעכב חלודה אשר ימנע מהם להחליד בשנים הקרובות של נוכחות הדלת בביתכם. יחד עם זאת, אנו ממליצים לא להפקיר אותה לחסדי הגשם אלא למהר להתקין פרגולה או סככה מעליה. כך, תוכלו ליהנות מחוסר חלודה על רכיבי המנעול והצילינדר למשך כמעט כל "חייה" של הדלת.

פאנל טלסקופי או קווי על פי הזמנה

ניתן להזמין פאנל בצורת פס, עם ידית לא זזה, או פאנל טלסקופי עם ידית עגולה מסתובבת. הפאנלים הללו גם שונים בגודלם. בעוד שפאנל טלסקופי הוא פאנל קטן, פאנל קווי בצורת פס מאונך הוא פאנל גדול המתאים למרחבים בהם החצר או מבואת הכניסה לבית – גדולה.

טיפים נוספים לקביעת עיצוב הפאנל

את עיצוב הפאנל יש לקבוע על פי מראה הדלת: הצבע והצורה שלה. כמו כן, חשוב מאד להקפיד על עיצוב החלקים הנלווים של הדלת, כמו החלון הזכוכיתי והסורגים שלו. אם יש לכם רכיבים כאלו בדלת, התאמת הפאנל אליהם חשובה מאד, במיוחד בצבע, על מנת שתיווצר קונסיסטנטיות עיצובית. 

 

מקס דור שערים | צור קשרמפת אתר | טל: 077-9973366