077-9973366
 

דלתות פתיחה מעץ או מברזל?

 
דלתות פתיחה שימשו מאז ומעולם כדלתות טרנדיות מחד ונוחות מאידך. יחד עם זאת, בשנים האחרונות הן עברו מתיחות פנים עיצוביות חסרות פשרות, ונוספו דלתות ברזל לשימוש אינטנסיבי. הדלתות הללו אשר בעבר לא היו ידועות כמעוצבות אלא בעיקר כדלתות כניסה בעלות מראה אחיד, מבית היוצר של פלדלת או מולטילוק על פי רוב, מופיעות כיום בעיצובי בוטיק חדשניים המאפיינים את הטכנולוגיה העדכנית של שימוש בברזל. הדלתות הללו כיום הן מתחרות הוגנות לדלתות העץ בכל נושא, כולל בנושאים רגישים כמו חלודה וסחיבה כבדה, שזכו לפתרונות קסם של ממש שלא היו נראים הרבה לפני 15-20 שנים.
 
החידושים בדלתות הברזל המעוצבות
 
הן מעוצבות בצפיפות נמוכה ולא גבוהה מה שמאפשר לחומר הברזל הספציפי ממנו יוצרה הדלת להיות קל משקל. הדלת בסך הכל קלה מאד וניתנת לטריקה ופתיחה ללא כל קושי גם במצבים בהם אתם מאד עייפים ותשושים. חידוש נוסף הוא הגלוון: הדלתות הללו מגולוונות, כלומר אינן צוברות חלודה על אף שהן עשויות מברזל.
 
מתי נבחר דלתות פתיחה מעץ?
 
כאשר אנו מעוניינים בדלת קלה במיוחד, כאשר אנו מבקשים להראות שהדלת שלנו אותנטית, בסגנון כפרי. כמו כן, כאשר מדובר בעץ מלא, ואתם מבקשים להתקין בבית דלת מבריקה שגם תישאר כזו לפרק זמן ארוך: דלתות עץ הן דלתות עם ציפוי מבריק אשר גם גורם להן להיראות מבריקות וגם שומר עליהן מבלאי צבע, דהייה ושריטות הלכה למעשה.

מתי נבחר דלתות פתיחה מברזל?
 
כאשר נרצה להציג עיצוב מודרני, ובמיוחד בסגנון הייטק, על בסיס דלת על ציפוי לבן. כאשר נבקש להציג התקני פרזול מעניינים, כמו למשל ידיות פתיחה בעיצובים מרתקים על בסיס עבודות נפח ברזל מתקדמות. כאשר נבקש להתקין את הדלת בחדר הממ"ד הדירתי, להגשמת הגנה מיטבית.
 
בשני המקרים, מומלץ לבחור בדלת על פי רכיבי פרזול קבועים אחרים כמו למשל פרופילים של החלונות הביתיים. בבית בו כל פרופיל חלון עשוי עץ, מן הראוי שגם המשקופים יהיו עשויים מחומר דומה, וכמובן גם הדלתות, ולהיפך – כאשר עיקר הרכוש הקבוע בבית עשוי ברזל.
 
למימוש בחירת בוטיק של דלתות פרופיל אלומיניום בלגיות פנו אלינו להמשך תהליך!

מקס דור שערים | צור קשרמפת אתר | טל: 077-9973366